Kriz denildiğinde,
bir durum akla gelir.
Hem iç hem de dış paydaşlarla - zamanında ve etkili bir iletişim ile sağlam bir kriz müdahale planı tasarlayarak, krizin 3 dalgasından daha güçlü çıkmanıza yardımcı oluyoruz
Bir kriz anında şirketinize liderlik etmeye hazır olmalısınız. Tehditleri nasıl izleyeceğiniz ve takip edeceğiniz konusunda sizi yönlendiriyoruz. Özel teknolojiyi kullanarak, krizlere yanıt verme stratejinizi gözden geçirmenize, değerlendirmenize ve geliştirmenize yardımcı olarak, sizi etkili bir şekilde kriz durumlarına tepki verebilecek yetkinliklerle donatıyoruz.
Kriz vurduğunda olağan iş yapış şekilleri tarihe karışır. Karar alma süreci, genellikle yanlış tercih yapma korkusuyla sekteye uğrar. Her ne kadar birçok organizasyon sonunda doğru olanı yapsa da, hala kopukluklar olabilir ve büyük resim kaybolabilir. Bu da vakit, sermaye ve kamu güvenine mal olabilir. Küresel Kriz Merkezimiz size çeşitli çözümler ve görüşler sunarak yardımcı olabilir; böylelikle krizi anlayarak ele alabilirsiniz, paydaşlarınıza güven verirsiniz ve durumu kontrol altına alırsınız.
Krizin etkileri uzun süreli olabilir. Krizden çıktığınızda faaliyetlerinizi stabil hale getirmenize ve yeni ‘olağan iş yapış şeklinize’ adapte olmanıza yardım ederek size destek olacağız. Yani krizden çıkışınız sizin için bir büyüme fırsatına dönüşecek. Yeni iş stratejileri oluşturmanıza ve uygulamanıza yardım ediyoruz, kısa ve uzun vadeli proje yönetimi desteğinin yanında teknik ve fonksiyonel uzmanlık da sunuyoruz. Bunun da ötesinde ‘krizden çıkış’ çözümlerimiz, aldığınız dersleri tespit ederek bunlardan faydalanmanıza yardımcı olacak; böylelikle gelecekte daha güçlü kriz yönetimi becerilerine sahip olacaksınız.
Gökhan Yılmaz
Suistimal, Uyum ve Kriz Yönetimi Danışmanlığı Lideri, PwC Türkiye
Telefon: +90 212 376 5302
© 2024 PwC. All rights reserved. PwC refers to the PwC network and/or one or more of its member firms, each of which is a separate legal entity. Please see www.pwc.com/structure for further details.