Bu yıl 22. sayısı hazırlanan Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış raporu, endüstrinin 2020'den itibaren toparlanması ve COVID-19 ile değişen tüketici alışkanlıklarının sektörleri ve iş modellerini dönüştürmeye devam etmesiyle, odağını eğlence ve medya sektöründeki güç değişimlerine çevirdi.
Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi zengin veri, tahmin ve analizlerin ışığında hazırlanan rapor, şirketlerin gelecek yıllardaki stratejilerini şekillendirmeye yardımcı olacak yeni bakış açıları ve öngörüleri bir araya getiriyor.
Ekonomide pandemi kaynaklı yaşanan bozulma ve tüketici davranışlarındaki değişimler sonucunda, eğlence ve medya sektörü gelirleri 2020 yılında araştırma tarihimizdeki en sert daralmayı yaşadı. Pandemi ve beraberinde getirdiği değişimler eğlence ve medya sektörü için dönüm noktalarından biri olurken, bu değişimler 2021 yılında sektörü hızla yeniden şekillendiren güç değişimlerine dönüştü.
Tüketicilerin ve reklam verenlerin, eğlence ve medya sektöründe bütçelerini nerelerde harcadıklarını anlamak çoğu önemli kararın verilmesine yardımcı olur.
PwC Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış raporu, tek bir kaynakta karşılaştırmalı olarak tüketici ve reklam verenlerin harcamalarına yönelik veri ve analizler içerir. Yıllık olarak güncellenen pratik çevrimiçi araç, harcamaları ve büyüme oranlarını kolayca gözden geçirmenizi ve bunları karşılaştırmanızı sağlar.