Küresel sağlık krizi, tedarik zincirlerindeki aksaklıklar ve jeopolitik krizler, 2021 yılını belirsizliklerle dolu bir yıl haline getirdi. Bununla birlikte, tüm bu belirsizliklerin yanında piyasadaki genel trendler ve büyümeyi tetikleyen faktörler daha net görülebilir hâle geldi. Eğlence ve medya sektörünün faaliyet ortamını değiştiren fay hatları ve kırılmalar artık daha iyi anlaşılabiliyor.
Bu yıl 23. sayısı hazırlanan Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış raporunda bu faktörlerin, fay hatlarının ve kırılmaların önümüzdeki beş yılda 52 bölgede, 14 eğlence ve medya sektörü segmentini nasıl etkileyeceği hakkında detaylı bir inceleme yer alıyor. Raporumuzda, şirketlerin gelecek stratejilerini belirlemeye yardımcı olacak temel bakış açıları ve içgörüler zengin bulgular eşliğinde ele alınıyor.
Not: 2021 yılı verileri, mevcut en güncel verilerdir. 2022-2026 arasındaki değerler tahmini değerlerdir.
Kaynak: PwC’nin Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış 2022-2026 Araştırması, Omdia
Tüketicilerin ve reklam verenlerin, eğlence ve medya sektöründe bütçelerini hangi segmentlere harcadıklarını anlamak, işletmeyle ilgili birçok önemli karar alırken sizlere yardım edebilir.
PwC Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış raporu, tüketici ve reklam veren harcamalarına ilişkin karşılaştırmalı verileri ve analizleri tek bir kaynakta birleştiriyor. Yıllık olarak güncellenen bu pratik online araç, harcamaları ve büyüme oranlarını kolayca gözden geçirmenizi ve karşılaştırmanızı sağlıyor.