{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Günümüzün dijital dünyası perakendecilere ve tüketim malları üreticilerine yeni zorlukların yanı sıra yeni fırsatlar da sunmaktadır.
Alışveriş davranışını hızla yeniden şekillendiren sağlık koşulların ve ekonomik gelişmelerin ortasında kalan tüketiciler şimdi her zamankinden daha fazla kişiselleştirilmiş fiziksel ve çevrimiçi seçeneklerle dijital olarak etkinleştirilmiş yeni müşteri deneyimleri dalgasına doğru yol alacaklar.
Perakende ve Tüketici Ürünleri Üreticilerinin stratejiden uygulamaya dönüşümsel değişimi başarıyla yönetmelerine yardımcı olarak işlerini karlı bir şekilde büyütmelerini sağlıyoruz.
PwC Türkiye olarak sizin için, küresel ağımızın gücü ve Türkiye’deki uzmanlardan oluşan ekiplerimiz ile güçlü, güvenli bir bilgi ve hizmet ağı sunmaktayız. Markaya duyulan güven, marka gelişimi ve marka etkinliği oluşturma konularında perakende ve tüketici ürünleri sektöründe faliyet gösteren şirketlere yardımcı olmak şirketimizin ana amaçlarını oluşturmaktadır.
Tüketici Davranışları Araştırmamızda, yerel ve küresel dinamiklerin etkisindeki Türkiye ekonomisinde, tüketici güvenini şekillendiren parametreleri, markalardan beklentileri, deneyim ve sürdürülebilirlik özelinde bilinirlik, tutum ve davranışları irdeleyen bir analiz ortaya koymak için çalıştık. Araştırma bulgularını 4 ana başlık altında ele aldık: