Program ve Proje Metodolojilerinin uygulanması, en iyi yaklaşımların şekillendirilmesi, kriz ve değişim yönetimi.
Özgün Program ve Proje Yönetimi Profesyonellerinden oluşan ekibimiz, kapsamlı ve derin konu bilgi birikimi, risk odaklı yaklaşımı ile müşterilerimizin değişimi yönetme ve organizasyonlarına geliştirilmiş sonuçlar sunmalarına yardımcı olur.
Amaca hizmet edecek değişimi sağlamak ve vizyonunuzu gerçekleştirmek, bir dizi program ve projenin düzenli ve verimli bir şekilde yönetilmesini gerektirir. Alanında uzman profesyonellerden oluşan Program ve Proje Yönetimi ekibi olarak, çeşitli işlevsel ekiplerin dahiliyetini gerektiren, yüksek etki, yüksek risk ve çok paydaşlı projelerin ve programların anahtar teslim yönetiminden sorumluyuz.
Program ve proje yönetimi danışmanlığı sağlamakta nihai hedefimiz, müşterilerimizin sınırlı kaynaklarını daha etkili bir şekilde kullanmalarını ve projelerin etkisini değişim yönetimi aracılığıyla tüm ilgili paydaşlar için en üst düzeye çıkarmalarını sağlamak, ve bunu bir bütün hizmet seti içinde gerçekleştirmektir.
İş dünyasında başarılı olabilmek için gereken değişikliklerin ölçeği ve ivmesi artmaktadır. Bu koşullar altında, organizasyonlar ihtiyaç duydukları stratejik değişiklikleri sağlamak adına proje ve programlarına yatırım yapmalıdır.
Ekibimiz, firmaların doğru değişiklikleri gerçekleştirebilmesi için doğru projeleri ve programları tanımlamalarına, önceliklendirmelerine, hayata geçirmelerine ve yönetmelerine yardımcı olur. Proje yönetim bilgi birikimi ve yöntemleri ile çok yönlü projelerin yapılandırılmasını ve işlemesini sağlar. Tüm bunların yanı sıra, mevcut projeler kapsamında bağımsız olarak temin ve değerleme yapar, risk yönetimi ve iyileştirme programı desteği verir.
Proje ve programların hem geleneksel hem ‘agile’ yöntemlerle, proje risk yönetimi ve işin yapılandırılmış tanımlanması, nicelendirilmesi ve yönetimi dahil olmak üzere, proje yönetim ve teslimat becerileri ile sizlere fayda ve değer sağlaması için çalışıyoruz.
Ekibimiz, uluslararası finans, kamu ve kar amacı gütmeyen kuruluşlara karmaşık sistemlerde destek vermede özgün deneyime, projelerin uygulanmasında izleme, görevlerin yürütülmesi, başarı ile tamamlanması, bütçeleme ve kalite yönetimi süreçlerinde profesyonel uzmanlığa sahiptir. Terzi işi tasarlanmış stratejilerimizle, müşterilerimizin operasyonlarını düzenleme ve paydaşlarla etkili iletişim kurma yetkinliklerini destekliyoruz.
Proje Yönetim Ofisleri - PMO'lar ise, işletmelerin verimlilik, üretkenlik ve değer artışı kazanmasında temel bir rol oynamaktadır. Aynı zamanda işletmelerin hızla değişen ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik tasarlanan projeleri optimize etmede kritik rol oynayabilirler.
Bu bağlamda, PPM ekibimiz, müşterilerinin stratejilerini uygulamak ve yol haritalarını oluşturmak konusunda tutkuyla hizmet eder, sınırlı kaynakları en iyi şekilde kullanır ve güncel dijital araçlar ve yapay zeka kullanımını destekleyerek sinerji sağlar.
Rekabetçi bir ortamda teklif vermek, sadece uyumluluktan daha fazlasını gerektirir, “etkileyici bir anlatıya” ihtiyaç duyar. Teklif Yönetim hizmetimiz dokümantasyon desteğinin ötesine geçer; uluslararası finans kuruluşları dahil olmak üzere hedef kitkeye rezonans sağlayan stratejik anlatılar oluştururuz. Konu özünde, isabetli içerik oluşturmaktan rekabetçi ortamın ihtiyaç duyduğu kapsamlı anlayışa kadar, teklifleri başarıya ulaştırırız.
Çeşitli sektörlerde ve endüstrilerde yüksek etki, yüksek risk ve çok paydaşlı projeleri ve programları başarıyla uygulama konusunda küresel bir geçmişe ve projeleri başarıyla uygulama konusunda derin bilgi birikimine sahibiz.
Müşterilerimiz, küresel ekonomik güç kaymasından, kuşak değişikliklerinden, yaşlanan nüfustan, dijital ekonomiden ve geleneksel sektörleri sarsan küresel oyuncuların ortaya çıkmasından kaynaklanan eşi benzeri görülmemiş bir değişimle uyumlanmaya çalışıyor.
Birçok işletme, büyük ölçekli projeleri ve programları yönetme konusunda mevcut uzmanlık eksikliği, sektör veya teknik bilgiye erişim sıkıntısı kaynaklı bir kapasite sorunuyla karşılaşıyor. Bu zorluklardan herhangi biri istenen sonuca ulaşmakta engel teşkil ediyor.
Biz, doğru programları ve projeleri geliştirmek, uygulamak ve yönetmek adına bir dayanak oluşturan deneyimli profesyonellerin yer aldığı büyük bir havuzuna sahibiz. PPM ekibimiz, ihtiyaç duyulduğunda çoklu iş alanlarından özel uzmanlık sağlayabilir, projelerinizin talep ve ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde hızla gerekli değişiklikleri yerleştirir ve gerçekleştirir.
Yöneticiler ve program liderleri yönettikleri süreçler ve verdikleri kararlar ile her iş ortamında kritik rol oynarlar. Bu sebeple, özellikle aldıkları kararların ve yönettikleri süreçlerin, bağlı oldukları organizasyonun stratejik öncelikleriyle uyumunu sürekli kılmak adına desteğe ihtiyaç duyabilirler. Bizler yönetici ve program liderlerine etkili iş birliği ve içgörü sağlayarak, onların karar verme süreçlerine yardımcı oluyor, böylece liderlerin başarılı sonuçlar elde etmelerini ve genel program hedefleriyle uyumu sürdürmelerini sağlıyoruz.
Hedeflerine ulaşmak isteyen her organizasyonun sağlam bir kurumsal temele ihtiyacı olduğunun öneminin altını çizen ekibimiz, farklı alanlarda faaliyet gösteren kuruluşlar için kapsamlı bir yol haritası ve ayrıntılı kurumsal planlama geliştirme konusunda oldukça tecrübelidir. Yol haritasını geliştirdikten sonra, yalnızca destek sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda uygulamanın yönetimini de üstleniyoruz. Tüm unsurların organizasyonel hedeflerle uyumlu olmasını sağlıyoruz. Süreç boyunca rehberlik ederek, organizasyonların potansiyel zorlukları aşmalarına yardımcı oluyor ve sürdürülebilir başarı için zemin hazırlıyoruz.
Bu alanda yıllar içinde biriktirdiğimiz tecrübeyle, farklı etkinlik türlerinin (çalıştay, eğitim, seminer, çalışma gezisi, saha çalışması, hackathon vs.) tasarımlarının ve organizasyonlarının gerekliliklerini çok iyi biliyor ve en etkili ve güncel etkinlik yönetimi uygulamalarını kullanıyoruz. Ekip olarak, unutulmaz deneyimler yaratmaya ve kazanımlar elde etmeye odaklanırken, etkinlik planlaması ve operasyonunun her aşamasında en yüksek verimliliği sağlamayı garanti ediyoruz. Katılımcı beklentilerini karşılayabilmek adına uzmanlığımızı en ince noktasına kadar kullanıyor, kaynakları yönetiyor ve faaliyetleri sorunsuz bir şekilde koordine ediyoruz.
The Difference, PwC'nin işbirliği ve ortaklaşma metodolojisidir. Değişimin kanıksanmasını sağlamak için gerekli uyumu ve desteği elde etmek üzere en iyi ekiplerinizi bir araya getirerek çözümler oluşturuyoruz.
Doğru insanları bir araya getirerek organizasyonel değişimi başlatmaya ve geleneksel yöntemlerden çok daha hızlı bir şekilde yönünüze doğru bir yol haritası tasarlamanıza yardımcı oluyoruz.