Servis İnovasyonu ve Deneyim Tasarımı

İnsan odaklı çözümler ve harekete geçiren deneyimler 

Günümüzün hızlı değişimleri , kullanıcı beklentileri , kimi  işletme ve markalar için önemli fırsatlar 

Kullanıcı beklentilerini  ilk sıraya koymak, kurumların düşünce yapılarında kültürel bir değişim gerektirir. Bu, çeviklik, empati, araştırma, yaratıcılık ve her şeyden önce ekipler arasında iş birliği sağlanmaksızın olmaz.

 

Müşteri Kazanımı, Tutundurma ve Sadakati İçin Dönüştürücü Deneyimler

Deneyim her şeydir. Tüm temas noktalarındaki beklentilerin toplamıdır. Ve bu beklenti her zamankinden daha yüksek. Markalar, yeni müşteri kazanmak ve müşteri sadakatini artırmak  için, eğer yaratan  için deneyimleri hayal etmekte ve kişiselleştirmekte zorlanıyor.

Sürdürülebilir büyüme için yaratıcılığımızı iş sonuçları ile  birleştirerek, yarının deneyimlerini bugün tasarlamanıza yardımcı oluyoruz 

Deneyim ölçülebilir mi?

Karşınızda Deneyim Yatırımının Getirisi (ROX). Müşteri deneyimini (CX) çalışan deneyimine (EX) bağlayan ve kurum kültürüne yapılan "yumuşak" yatırımları teknoloji ve analitiğe yapılan "sert" yatırımlarla bir araya getiren yeni bir performans yönetimi metriği

Deneyim Yatırımının Getirisi (ROX)

Araştırmak, Hayal Etmek, Test Etmek ve Yapmak.

Sıradaki adımınızı tasarlıyoruz.

Büyüme hedefleri ve hızlı kazanım beklentileri, sorunların ve fırsatların
yeni yöntemlerle ele alınmasını

gerektiriyor.

PwC , müşterileriniz ve çalışanlarınız için yeni deneyimler tasarlayarak  dışarıdan içe dönüşümünüzü somutlaştırır.  Bu da gözle görünür iş sonuçları  getirir.

Çalışan deneyimleri (EX), doğrudan ve dolaylı olarak ayırdedici  müşteri deneyimleri (CX) için  anahtardır.

Ortaya koyduğunuz müşteri ve çalışan deneyimi  birlikte çalışarak çalışanları ve müşterileri çekme, tutundurma gücünüzü artırır. Endüstrinize özel olarak geliştirilmiş  yaklaşımlarımız  ve başarısı kanıtlanmış kullanıcı odaklı tasarım yöntemimiz ile  etkili deneyimleri hayata geçiriyoruz.

Müşteri ihtiyaçlarına öncelik veren bir yaklaşımla liderlik eden şirketler için

daha yüksek gelir artışı.

Kaynak: PwC'nin Küresel İnovasyon 1000 Çalışması

Yaptığımız her iş insan odaklı.

Deneyim stratejisi

Diğerlerinden ayrışan, insan odaklı ve kârınıza olumlu etki edecek deneyimler tasarlıyoruz.

  • Müşteri ve çalışan sesi, tasarım araştırması ve etnografik araştırma
  • Persona oluşturma, yolculuk haritaları ve hizmet şemaları
  • Vizyon ve CX yol haritası
  • Deneyimin operasyonel modelleri
  • Ölçüm ve raporlama
  • Strateji hizalanması ve aktivasyon

Deneyim tasarımı

İnsan odaklı tasarım bakış açısıyla hayal edilenleri gerçekleştiriyoruz. 

  • Kullanıcı deneyimi ve kullanıcı arayüzleri
  • Bulguya dayalı yaklaşımlar, bilgi mimarisi ve erişilebilirlik değerlendirmeleri
  • İçerik stratejisi ve içerik oluşturma
  • Prototip oluşturma ve test
  • Dijital ürün ve hizmet tasarımı

Deneyim teknolojisi

Teknoloji aracılığıyla unutulmaz deneyimleri hayata geçiriyor ve daha iyi sonuçlar elde etmek için en iyi malzemeleri birleştiriyoruz. 

  • Mobil ve web teknolojileri
  • Deneyim mimarisi ve mühendisliği
  • Çevik deneyim tasarımı ve geliştirme
  • Pazarlama platformları
  • Bulut dönüşüm

4 Adımda İşletme Çapında İnsan Odaklı Değişim

Müşterilerin karşılanmamış ihtiyaçlarıı, davranışlarını ve beklentileri ortaya konularak dışarıdan içe dönüşüm noktaları tanımlanır.

  • Kanal değerlendirmeleri, mobil ve web stratejileri
  • Kişiselleştirme ve sadakat stratejileri 
  • Ürün konumlandırma  ve marka stratejileri

Yarına ilham veren yeni fikirlerin hayalini kurarak inovasyonu teşvik etmek.

İyi uygulamalar, PwC ağının tecrübesi, gelişen teknolojiler ve stratejik yön doğrultusunda yenilikçi ürün, servis ve deneyimler ortaya koyulur.

Teknoloji ile test edilmiş çözümleri çeviklikle uygulamaya almak.

  • Dönüşüm Programları
  • Yeni ürün ve servisler için kullanıcı arayüzü, kullanıcı deneyimleri
  • Uçtan uca teknoloji implementasyonu

Büyümeyi yönlendirecek insan odaklı yetkinlikleri , ekosistemleri ve platformları etkinleştirmek.

  • Müşteri Deneyimi (CX) ve Kullanıcı Deneyimi (UX) ölçümü
  • Müşteri analitiği, pazarlama otomasyonu ve ölçeklendirme 
  • Deneyim  teknolojisi ve araçların etkinleştirilmesi 
  • CX organizasyonel tasarımı ve aktivasyonu

Alanlarımız ve çalışanlarımız

Çalışmalarınız için esnek ortamlar yaratırız — sanal veya yüz yüze.

Akılda kalıcı  oturumlarımız, fiziksel ofis alanlarında ve özel alanlarımızda  çalışacak şekilde tasarlanmıştır.

İhtiyaçlarınıza göre uyarlanabilen  Deneyim Merkezleri, alışanlarınıza ve/veya müşterilerinize ulaşmanız için  gerçek zamanlı simülasyonlar ve ileri teknoloji kullanır. Hareketli duvarlar günün ihtiyaçlarına göre yapılandırılabilir. Bu esneklik hızlı bilgi aktarımını destekler ve dinamik düşünmeyi teşvik eder. 

Ekibimizde en iyilere, takım oyuncularına  yer veriyoruz.

Mühendislerden deneyimli tasarımcılara ve teknoloji uzmanlarına kadar uzanan yelpazede, geleceğin iş sorunlarını çözmek için bir arada çalışan küresel bir ekibiz. 

İletişim Formu

PwC çözümleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için bize ulaşın

İletişim

Etkin Çiftçi

Etkin Çiftçi

Bulut ve Dijital, Deneyim Danışmanlığı Direktör, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6161

Bizi takip edin