Rapora göre, "PwC'nin teknoloji odaklı iş modeli dönüşümlerini müşteriler için etkinleştirme konusundaki uzmanlığı, Salesforce hizmetleri pazar stratejisinin (GTM) merkezinde yer alıyor. PwC, bunu kolaylaştırmak için sektör ve IT mimarisi oluşturma konusundaki derin uzmanlıklarını bir araya getiren iş modeli dönüşümü (BMR) çerçevesini kullanıyor ve müşterilerinin Salesforce yatırımlarından yeni iş değerleri yaratmalarına yardımcı oluyor." ifadelerine yer veriyor.
IDC MarketScape, PwC'nin güçlü yönlerini şu şekilde listeliyor:
Satış, hizmet ve pazarlama işlevlerini yeniden tasarlama: PwC'nin BMR çerçevesi, hedeflenen işlevsel dönüşüm programlarının hızını ve başarı oranını artırmaya yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Salesforce liderliğinde temel müşteri deneyimi (CX) işlevlerinin dönüşümüne başlayan müşteriler, bu yaklaşımı mevcut durumu sorgulamak ve CX işlevlerini pazar dinamiklerine uygun şekilde geliştirmek için oldukça faydalı bulacaktır.
Salesforce uygulamalarını geliştiren katma değerli hizmetler: PwC, dönüşüm yaklaşımının merkezine güveni yerleştirme konusundaki çabalarını vurgulamaktadır. Bu doğrultuda, Salesforce uygulama projelerine güvenlik, gizlilik ve uyumluluk gibi ek hizmetler entegre edilmiştir.
PwC’nin güçlü yönlerinden bahseden rapora göre;
"PwC'nin tasarım odaklı uygulama yaklaşımı, BMR çerçevesi ve güçlü Salesforce danışmanlık uzmanlığı ile Asya/Pasifik'teki büyük ve yerel işletmelerin müşteri operasyonlarını yeniden tasarlama arayışlarına mükemmel bir şekilde uyum sağlamaktadır."
IDC MarketScape tedarikçi analizi modeli, belirli bir alanda Bilgi ve İletişim Teknolojisi (Information and Communication Technology - ICT) tedarikçilerinin rekabete uygunluğuna bir bakış sağlamayı amaçlar. Araştırma metodolojisi, her tedarikçinin belirlenen alandaki konumunu bir grafik görselinde gösteren nicel ve nitel ölçütlere dayalı sıkı bir puanlama metodolojisi kullanmaktadır. Yetkinlikler puanı (dikey eksen), kısa vadede tedarikçinin ürününü, pazara gidiş stratejisini ve uygulama şeklini ölçmektedir. Strateji puanı ise (yatay eksen), 3 ila 5 yıllık bir zaman dilimi içinde stratejilerinin müşteri ihtiyaçlarıyla uyumunu ölçmektedir. Tedarikçinin pazar payı ise simgelerin büyüklüğüyle gösterilmektedir.
Hüsna Çuhadaroğlu
Danışmanlık Hizmetleri, Kıdemli Müdür, PwC Türkiye
Telefon: +90 212 326 6060