Alışılagelmiş uygulamaların devam ettirilmesi, bordro programlarının güncelliğinin sağlanamaması, mevzuatın çok sık değişmesi, personel yetersizliği ve iş yoğunluğu gibi durumlara bağlı olarak iş ve işlemlerin mevzuata uygunluğu ve güncelliği sağlanamayabilmektedir. Bu çerçevede uzman ekibimizle tüm iş ve işlemler ile ilgili süreçler incelenerek riskler, fırsatlar ve çözüm önerilerini içerecek şekilde raporlanmaktadır.
Check-up denetimi kapsamında;
Işletmelerde karşılaşılabilecek risklere karşı farkındalık yaratılması ve yaptırımlarla karşılaşmadan uyumsuzlukların düzeltilmesi, Sigortalılık işlemlerinin mevzuata uygunluğu,Ücret tahakkuklarının ve yasal kesintilerin hesaplanması,
Sosyal güvenlikle ilgili bildirim ve bildirgelerin mevzuata uygunluğu,
Sosyal güvenlik mevzuatındaki muafiyet ve istisnalardan doğru yararlanılıp yararlanılmadığı,
Personel özlük işleri ve temel bordro süreçlerinin incelenmesi ve doğru uygulamaya yönlendirme,
SGK prim teşviklerinden tam ve doğru yararlanılıp yararlanılmadığı,
konularında PwC Türkiye olarak profesyonel kadromuzla destek sağlamaktayız.
© 2024 PwC. All rights reserved. PwC refers to the PwC network and/or one or more of its member firms, each of which is a separate legal entity. Please see www.pwc.com/structure for further details.