Kurumların değişen iş koşullarına uyum sağlaması ve esnek olabilmesi amacıyla stratejilerin hayata geçirilmesini destekleyecek bir bilgi teknolojileri yapısı içinde süreç, risk ve kontrollerin nasıl yönetildiği önem taşımaktadır.
Bilgi teknolojileri süreç, risk ve kontrol yapınızı iyileştirmek üzere sunduğumuz hizmetlerimizi aşağıda bulabilirsiniz:
- Süreçlerin ve kontrollerin, iyi uygulamalar, uluslararası kabul görmüş çerçeve ve standartlar ve mevzuat doğrultusunda değerlendirilmesi, tasarımı ve iyileştirilmesi
- Süreç olgunluk seviyelerinin değerlendirilmesi, olgunluk seviyelerine ilişkin kıyaslama yapılması ve iyileştirme yol haritasının hazırlanması
- Risklerinin değerlendirilmesi, kritik risk göstergelerinin belirlenmesi, ısı haritalarının oluşturulması ve risk aksiyon planlarının oluşturulması
- Kontrollerin değerlendirilmesi ve etkinlik, verimlilik, fayda / maliyet, risk ve uyum açısından kontrol iyileştirme planlarının oluşturulması
- Süreç dokümantasyonunun (politika, prosedür, standart, iş akışı vb.) değerlendirilmesi, oluşturulması ve iyileştirilmesi
- Teknik dokümantasyonun (kılavuz, talimat, plan vb.) değerlendirilmesi, oluşturulması ve iyileştirilmesi
- Planların (Risk Yönetimi Planı, Veri Yönetimi Planı, Olağanüstü Durum / Felaket Kurtarma Planları, İş / Hizmet Sürekliliği Planları, Tedarikçi Yönetim Planı vb.) değerlendirilmesi, oluşturulması ve iyileştirilmesi
- Süreçler için anahtar performans göstergelerinin değerlendirilmesi, belirlenmesi ve iyileştirilmesi