Bu aşamada, öncelikle potansiyel pazarlar kapsamlı bir şekilde analiz edilir; coğrafi, kültürel ve ekonomik faktörler titizlikle göz önünde bulundurulur. Sonrasında, hedeflenen pazarlara adım atma stratejileri oluşturulur ve bu stratejiler işletmenizin mevcut kapasitesi, hedefler ve öz kaynakları ile uyumlu hale getirilir.
İşleyiş modeli, belirlenen pazarlara giriş yöntemi, operasyonel süreçlerin düzenlenmesi, tedarik zinciri yönetimi ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi unsurları içerecek şekilde özelleştirilir. Bu aşama, işletmenizin uluslararası pazarda sağlam bir temel oluşturarak, küresel düzeyde başarıya ulaşmasını destekler. 186 ülkedeki PwC ofisleriyle işbirliği içinde çalışarak, sektörünüzün hedef pazardaki konumlandırmasını detaylı bir şekilde inceliyor ve sizi başarıya ulaştıracak stratejiyi belirliyoruz.