Gelişim yol haritasında belirlenen yetkinliklerin etkin bir şekilde hataya geçirilmesi hedeflenen başarıya ulaşılması için şarttır. Örneğin B2B çalışan bir yan sanayi firması için sipariş terminlerine uyum rekabetçi olabilmenin temel şartı olup, satış ve operasyon ekipleri arasında mükemmel bir uyum ve koordinasyonu gerektirmektedir. Öte yandan bir B2C firması için ise farklı coğrafyalardaki tüketici ihtiyaçlarını özümseyip yenilikçi tasarımları hızla pazara sunabilmek şirketin odağında olabilir.
Stratejik iş planı ve Gelişim yol haritası adımlarında belirlediğimiz bu tip fark yaratan yetkinliklerin hayata geçirilmesi için gerek nokta atışı iyileştirme projeleri gerekse geniş kapsamlı dönüşüm programları ile tüm organizasyonun stratejik hedefler ile uyumlu hale getirilmesi için çalışıyoruz.
Program yönetim ofisi
Çoğu zaman pazarda etki yaratacak dönüşümler farklı birimlerin bir arada çalışmasını ve koordinasyonlarını gerektirir.
Örneğin ürün portföyünde yapılan sadeleşmenin planlama, üretim ve satın alma gibi farklı fonksiyonlar üzerindeki etkileri yönetilerek hedeflenen verimlilik ve iyileşmeler hayata geçirilebilir.
PwC olarak stratejik amaçlar doğrultusunda ve bütünsel bir bakış açısıyla hedeflenen değişimi sağlayacak, çalışanlarınız ve organizasyonunuzun gelişimini destekleyecek program yönetim ofisi yapısı kuruyoruz.
Pazarlama, üretim, mali işler, teknoloji gibi farklı alanlardaki konu uzmanlarımız organizasyonunuzdaki birimlerin problem ve hedeflerini anlayarak, rekabette fark yaratacak yetkinlikler etrafında geniş çaplı bir koordinasyonun kurulmasını sağlıyor.
Derin konu uzmanlığı
Farklı uzmanlık alanları etrafında organize olan ve sektörel iyi uygulamları bünyesinde bulunduran yönetim danışmanlığı ekibimiz gelişim yol haritası çalışması sırasında belirlenen izole problemlere yönelik farklı alanlarda projeler hayata geçirmektedir:
İletişim Formu
PwC çözümleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için bize ulaşın