TÜBİTAK TEYDEB ile kurum/kuruluşlar arasında evrak alıp gönderme işlemlerinin Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla yapılması 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren zorunlu hale gelecektir.
Bilindiği üzere, TÜBİTAK TEYDEB ile kurum/kuruluşlar arasında evrak alıp gönderme işlemlerinin Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla yapılması ile ilgili duyuru 20/04/2020 tarihinde yapılmış ve PRODİS uygulamasındaki mevcut firmaların en geç 15 Mayıs 2020 tarihine kadar KEP adreslerini girmeleri gerektiği belirtilmiştir.
TÜBİTAK tarafından yapılan duyuru kapsamında, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren KEP kullanımı zorunlu hale gelecektir. KEP adresini PRODİS’e girmemiş kuruluşların 20/04/2020 tarihli duyurudaki açıklamaya göre 1 Ocak 2021 tarihine kadar KEP adresini sisteme girmesi gerekmektedir.
Bu kapsamda 1 Ocak 20201 tarihinden itibaren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla evrak gönderimi aşağıdaki şekilde yapılacaktır:
Not - TÜBİTAK Kep Adresi: tubitak.baskanlik@tubitak.hs03.kep.tr
© 2024 - 2025 PwC. All rights reserved. PwC refers to the PwC network and/or one or more of its member firms, each of which is a separate legal entity. Please see www.pwc.com/structure for further details.