Bilgi almak için tıklayınız
Stratejik iş gücü planlamanızı bütünsel olarak ele alabileceğiniz ve tüm süreçleri tek bir dijital araçta yürütebileceğiniz yeni uygulamamızla tanışın! Aktivite analizlerinizi, şirket genel performans göstergelerinizi ve temel kıyas metrikleri ile global ölçekte kıyaslamalarınızı artık tek bir platform üzerinden kolayca yönetebilirsiniz.
Kurumunuzun kısa-orta-uzun vadeli hedefleri, odak alanları ve stratejileri iş gücü stratejinizi ve planınızı oluştururken en önemli rehberlerinizden biridir.
Kurumun stratejileriyle hizalı bir iş gücü stratejisi, organizasyonun hedeflere ulaşmasına destek ve hizmet veren bir iş gücü planı inşa etmeyi sağlar.
İş gücü stratejinizi belirlerken, mevcut organizasyonel yetkinlikleri ve kurum kültürünü analiz etmeli, hedef model için gerekenleri belirlemelisiniz.
Bu sayede kurumunuzun ihtiyaçlarını doğru tespit etmenizi ve doğru yatırımlar yapmanızı kolaylaşır.
Güçlü bir iş gücü stratejisi inşa ederken kurumun içinde bulunduğu sektörün dinamikleri ve İnsan kaynakları trendleri (işe alım stratejileri, yetenek kıtlığı araştırmaları, otomasyon, dijitalleşme, yeni çalışma modelleri gibi) göz önünde bulundurulmalıdır.
Sektör ve İnsan Kaynakları dinamiklerinden uzak bir iş gücü stratejisinin sürdürülebilir, uygulanabilir ve etkin olmasını beklemek oldukça zordur.
Fonksiyon bazlı aktivitelerinizi girebilir veya görev tanımlarınız doğrultusunda standart aktivite kütüphanenizi oluşturabilirsiniz.
Farklı senaryolardaki norm kadro hesaplamalarınızı saniyeler içinde gerçekleştirerek en doğru sonuca hızlıca ulaşabilirsiniz.
Çalışan listenizi ve temel performans göstergelerinizi sisteme yükleyerek 4 boyutta (Organizasyonel, Finansal, Sosyal Etki ve Çalışan) mevcut durumunuzu değerlendirebilir, organizasyonunuzu global ölçekte kıyaslayabilir ve gelişim fırsatlarını tespit edebilirsiniz.
Aktivite analizi raporlarıyla organizasyonda en çok zaman harcanan aktiviteleri tespit ederek dijitalleşme fırsatlarını yakalayabilirsiniz.
Fonksiyon bazlı aktivitelerinizi ve harcanan süreleri rol dağılımıyla birlikte tanımladıktan sonra saniyeler içerisinde raporunuzu elde edebilirsiniz. Aktivite analizi raporuyla birlikte;
Aktivite analizini farklı senaryolar üzerinde deneyebilir ve kurumunuz için en doğru kadroyu planlayabilirsiniz.
Sistemde kendi aktivite kütüphanenizi oluşturabilir ve aktivitelere harcanan efor değişimini yıl bazlı gözlemleyebilirsiniz.
İhtiyacınız olan norm kadro planlamasının yanı sıra bu planı hayata geçirirken göz önünde bulundurmanız gereken noktalar için kıyas verilerinden yararlanabilirsiniz.
Temel organizasyonel metriklerinizi, Workforce Insights içerisinde tanımlı olan sektör sonuçlarıyla kıyaslayarak iş gücü planlamanızı çeşitli boyutlarla ele alarak kurgulayabilirsiniz.
Detaylı aktivite analizi sonucunda "Operasyonel" işlerinizin yüzdesini fonksiyon ve unvan bazlı analiz ederek otomasyon fırsatlarını tespit edin.
Operasyonel işleri aktivite ve alt aktivite bazlı olarak detaylandırarak dijitalleşme fırsatlarını yakalayın ve yol haritanızı belirleyin.
Düzenli periyotlarla tekrar edilen aktivite analizlerinizde, dijitalleşme yatırımlarınızın iş gücünüze etkisini ve geri dönüşünü kolaylıkla hesaplayın.
Playback of this video is not currently available
Mevcut stratejik iş gücü planlama sürecinizi değerlendirin. Bu değerlendirme sonucunda, kurumunuza özel hazırlanmış ücretsiz bir mevcut durum olgunluk analizi raporu, PwC Türkiye İnsan Yönetimi ve Organizasyon Danışmanlığı ekibi tarafından paylaşılacaktır.