The New Equation adını verdiğimiz küresel stratejimiz, müşterilerimizin ve kurumların bugünlerde gündeminde olan en temel iki ihtiyaca hitap ediyor.
Birincisi; dünya çapında yaşanmakta olan dijital dönüşüm, iklim ve jeopolitik değişiklikler ile salgınlar ve doğa olaylarının devam eden etkileri gibi büyük değişimlere başarılı bir şekilde yanıt vermek ve bunu takip eden değişimi gerçekleştirmek. İkincisi ise; güven kazanmanın hem daha hassas hem de daha karmaşık olduğu bu dönemde toplumda güven inşa etme ihtiyacı.
Playback of this video is not currently available
Yeni stratejimiz kim olduğumuzu belirliyor: Şirketler, onların müşterileri, paydaşları ve toplumun tamamına olumlu ve kalıcı bir etki yaratan sonuçlar sunabilmek için alışılmışın dışında, geleneksel olmayan ve yeni şekillerde bir araya gelen çözüm üreticileriyiz.
Formülümüz basit: Cesur fikirler, insan odaklı ve teknoloji destekli çözümler ve gerçek hayatta sonuç veren anlamlı deneyimler sunuyoruz.
Dünyadaki köklü değişiklikler, müşterilerimizin ancak güven kazanma ile sürdürülebilir sonuçlar elde etme arasında verimli bir döngü kurdukları takdirde başarılı olabileceklerine işaret ediyor. PwC içindeki eşsiz yetenekleri farklı şekillerde bir araya getirerek; müşterilerimizin kendi hissedarları, paydaşları ve toplumun geneli için değer yaratarak bunu başarmalarına yardımcı olacağımıza inanıyoruz.
Sürdürülebilirlik ile ilgili gündem, şirketler, yatırımcılar, tüketiciler, iş gücü ve ülkeler üzerinde giderek artan bir etkiye sahip. Salgınlar, doğa olayları gibi önemli etkenler büyük bir değişime yol açmakla birlikte aynı zamanda dayanıklılığa dair yeniden düşünme ve tekrar yapılanma ivmesi ve fırsatı da sağlıyor.
Doğru dijital strateji fark yaratır. Rekabet ve tüketici talepleri değişmeye devam ederken dijital kazanan olmak, müşterileriniz için dijital kanallara sahip olmaktan daha fazlası; tüm işinizin temelden yeniden düşünülmesidir.
Müşterilerimizin ve paydaşlarımızın sorunlarını çözmek için yeni yollar bulma ihtiyacının olduğunun farkındayız. Yeni stratejimiz müşterilerimiz ve paydaşlarımız ile görüşülerek, zorluk ve fırsatları birlikte değerlendirerek geliştirildi. Söz konusu zorluk ve fırsatlar, birbirine bağlı iki ihtiyaçtan oluşuyor: Güven sağlamak ve sürdürülebilir sonuçlar elde etmek. PwC'de farklı bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip zengin yelpazede bir çalışan topluluğu bir arada bulunuyor. Bizler cevaplar aramayı ve çözüm bulmayı severiz. Sorunları, çözülmeyi bekleyen pozitif potansiyel kaynak olarak görüyoruz. Alışılmışın dışında, geleneksel olmayan şekilde ve farklı disiplinlerden gelen PwC’nin çözüm üreten ekipleri "The New Equation" stratejisini oluşturuyor.
Güven unsuru hiçbir dönemde olmadığı kadar önemli bugünlerde. Güven, şirketinizi, çalışanlarınızı, müşterilerinizi, paydaşlarınızı ve dünyayı birbirine bağlayan bağı kurar. Her etkileşim, deneyim, ilişki ve elde ettiğiniz sonuçlar ile inşa ettiğiniz güven, satın alabileceğiniz bir şey öğe değildir.
2021 yılı iş dünyası belirsizliğini korumaya devam edecek olsa da, CHRO’lar yönlerini belirleyebilmek için 5 konunun öncelikli olarak ajandalarında yer aldığını belirtiyor.
Pandeminin uzun vadeli etkileri, en çok krizle başa çıkmakta önde yer alan tüketim ürünleri ve perakende sektörleri üzerinde derin ve kalıcı olacak. Küresel trendleri içeren ve bu trendleri Türkiye özelinde bulgularla destekleyen PwC Tüketici Dünyasının Geleceği araştırması ile geleceği şekillendiren beş trendi keşfedin.
2021 yılı içerisinde aile şirketlerini en çok etkileyen ve mücadele etmeleri gereken zorlukları ele alıyoruz.
The New Equation, insan odaklı ve teknoloji destekli bir geleceği ifade ediyor. Değer zincirinde güven oluştururken daha hızlı, daha akıllı ve daha iyi sonuçlar sağlamak için insan yaratıcılığını teknoloji ve deneyimle birleştirir.
CEO’ların %61’i ana iş faaliyetlerini dijitalleştirmeyi planlıyor. Dijital-öncelikli yaklaşım, kurumların büyümelerini ve verimlilik artışını hızlandırır.
Limitsiz seçenekler, bilgiye anında erişim ve diğerlerini etkileme gücüyle, artık müşteriler işletmelerle ne zaman, nerede ve nasıl etkileşime geçeceklerini kendileri belirliyor. PwC Dijital ve Deneyim Danışmanlığı olarak Müşteri deneyimi (CX) ve çalışan deneyimindeki (EX) yetkinliğimizle, daha iyi, akıllı ve hızlı çalışmayı sağlıyoruz.
İş dünyasında birçok yeni rol ortaya çıkarken birçok rol de tamamen yok oluyor. Hali hazırda sahip olduğumuz yetenekler ile dijital dünyadaki meslekler ve yeni iş alanları için gerekli olan yetenekler arasındaki uyuşmazlık ise çağımızın en önemli sorunlarından biri. Herkes dijital dünyada öğrenme, çalışma ve bu dünyanın bir parçası olma hakkına sahip olmalı.